lunes, 12 de marzo de 2018

JOC DE FER TAT


  • Activitat feta amb Manuela Bricio i Luana Negro.

  1. Relacioneu aquest job amb les capacitats descrites per Bruner que s´experimenten amb les experiències del joc.
  2. Quines caraterístiques d´aquest joc es relacionen amb el procés d´aprenentatge del llenguatge?
  3. A través d´aquest joc, es poden aconseguir objectius curriculars que apareixen el DCEICV? Quins?
1;
  • El xiquet s'amaga per amagar-se de l'adult. / El xiquet es descobrix perquè l´adult li viasualitze.
  • El joc es desenvoluparà en un espai reduït, on el xiquet no té massa distraccions i pot prestar tota la seua atenció en el joc amb l'adult. A més, és una situació pròxima on pot veure i escoltar el que està passant ara mateix.
  • És un joc on sempre es fa el mateix patró, és a dir, amagar-se i descobrir-se, per tant, es transforma en una rutina de joc.
  • A mesura que es vaja desenvolupant el seu nivell d'abstracció, el xiquet serà més conscient de que en realitat, quan es tapa la cara no desapareix sinó què s'està amagant amb l'ajuda d'un objecte, i, a més, que l'adult continua estant davant encara que ell no ho veja. És a dir, el xiquet no es mou ni en l'espai ni en el temps.
2;
  • Interioritzen estructures lingüístiques, com poden ser: - on estás? / Estic ací.
  • Fomentació del diàlec entre l´adult i el xiquet.
3;
  • Observar i explorar el seu entorn.
  • Conéixer el propi cos i el dels altres, les seus possibilitats d´acció i aprendre a respectar les diferències.
  • Desenrotllar habilitats comunicatives en diferents llenguatges i formes d´expressió.

No hay comentarios:

Publicar un comentario